عالم الالعاب
اذا كنت ترغب فى المشاركه يرجا منك التسجيل أو يمكنك مشاهده المواضيع بدون التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عالم الالعاب
اذا كنت ترغب فى المشاركه يرجا منك التسجيل أو يمكنك مشاهده المواضيع بدون التسجيل
عالم الالعاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى

اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Empty اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى

مُساهمة من طرف DiZaL الإثنين يونيو 29, 2009 6:46 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
احنا معانا النهاردة لعبة مش زى اى لعبة .. لعبة تحفة لعبة بجد لو اى واحد منزلهاش يبقى فاتوا نص عمرة اللعبة اسمها

Tom Clancy's Hawx
اية اللعبة دية انا هقولك اللعبة دية انتجتها ubisoft و الى مش عارف ubisoft يضرب نفسوا اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Biggrin
ubisoft يا جماعة هى الى عاملة لعبة prince of persia اعتقد كدة وضحت اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Sleep ماشى اللعبة دية بقى نزلت امتى و بتحكى عن اية العبة نزلت بوم 2009-3-17 يعنى قريب و هى لعبة طيارات بس مش اى طيارات هى طيارات arcade يعنى اية مش فاهم احنا عندنا نوعين من الطيارات simulation و arcade الsimulation اكنك بتسوق طيارة حقيقية يعنى لسة على المدرج بتاع الطيارة و تتكى على كل زرار و بعد كدة تطلع فى الجو يطلع عينك قبل متوصل للمكان الى انت عايزة لانك لازم تروح حسب خطوط الطول و دوائر العرض لكن دية الطيارة فى الجو جاهزة و بيديك مهمات
من غير كلام كتير هسبكوا مع الtrailer بتاع اللعبة
YouTube - Tom Clancy's HAWX - Official Trailer

و كام صورة

اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Wol_errorلقد تم تصغير الصوره بواسطة المنتدى .. لرؤية الصوره بحجمها الطبيعى , اضغط على الشريط .. المقاس الاصلى للصوره 720x405 وحجمها 66KB.
اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Tom_clancys_hawx_3771

اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Wol_errorلقد تم تصغير الصوره بواسطة المنتدى .. لرؤية الصوره بحجمها الطبيعى , اضغط على الشريط .. المقاس الاصلى للصوره 1280x720 وحجمها 126KB.
اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Tom-clancys-hawx_2008_5-22-08_04

اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى Wol_errorلقد تم تصغير الصوره بواسطة المنتدى .. لرؤية الصوره بحجمها الطبيعى , اضغط على الشريط .. المقاس الاصلى للصوره 650x365 وحجمها 34KB.
اللعبة القنبلة على منتدانا و حصرى S35109_PS3_35

اتقرجنا على الصور نخش فى المهم اية قصة اللعبة
اللعبة بتبدا سنة 2012 بتكون شغال مع الUSA بس بيجيلك عرض من شركة اسمها Artemis بتشتغل معاها كام مهمة و بعد كدة البرازيل بتطلب منكوا حمايتها فانتوا هتروحوا بس بعد كدة الUSA هتتدخل و تحل المشكلة و هتشتغل تحت الجيش الامريكى خلال الوقت دة بعد كدة هيحصل عدوان من شركة Artemis و هتضرب امريكا فانت هترجع تشتغل مع امريكا و تحارب Artemis و من المهمات الى انا حبتها المهمة بتاعت حماية طيارة الريس الامريكى مش هحرق اللعبة اكتر من كدة ندخل فى مميزات اللعبة
1- فيها اكتر من 50 طيارة
2- اللعبة فيها نظام lvl up
3- كل لما الlvl يعلى كل لما تجيب طيارات اكتر و الطيارات اكتر من انك تستخدمهم كلهم بس هما عملنهم لما تلعب online مع صحابك او على النت و بردو بنظام لفل
4- فيها 19 مهمة
5- مش محتاجة مواضفات عالية اوى
Minimum Configuration :

CPU: Intel Pentium 4 2.0 GHz/ AMD Athlon XP 2000+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 1)
RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Drive Space: 9 GB
Graphics Card: 128 MB DirectX –compliant, Shader 2.0– enabled video card
Sound Card: DirectX 9.0 – compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0 or 10.0 libraries (included on disc)

Recommended & Preferred Configuration:

CPU: Intel Core 2 Duo 6320 / AMD Athlon X2 4000+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 1)
RAM: 2 GB
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Drive Space: 9 GB
Graphics Card: 256 MB DirectX® 10.0– compliant video card or DirectX 9.0 – compliant
card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)
Sound Card: DirectX 9.0 – compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0 or 10.0 libraries (included on disc)
على فكرة هى بتشتغل على ويندوز xp sp 2 عادى
نيجى للروابط انا جايب تورنت بس سريع و دة اكبر دليل شوف انا حطيت التورنت امتى و خلصتوا امتى مع ان مساحة اللعبة 6.5 GB
انا جايب تورنت من موقع بيتعمل علية log in فلو غلس عليك تخش تعمل account علية التورنت سرعتة بتعدى ال200KB
اسم الموقع
xtremespeeds.net :: Welcome to xtremespeeds.net
انتظروا المزيد من الالعاب باذن الله

رابط التحميل

http://www.mediafire.com/download.php?rlyydygajgm
موضوع منقول للامانة
DiZaL
DiZaL
مشرف قسم الالعاب الاون لاين
مشرف قسم الالعاب الاون لاين

- مواضيع مماثلة